Sebulan jer lagi.... ^_^

Daisypath Vacation tickers

Alhamdullillah...dah masuk 5bulan 4hari dah si dia on board...
ooohhyeahhhh!!!...
tak sabarnya nak tggu si dia balik...
dalam kepala otak ini dah macam-macam dah fikir..
macam-macam nak buat untuk si dia...
pejam celik pejam celik dah 5bulan si dia g sail...
tapi bagi orang lain la pejam celik pejam celik..
tapi bagi aku allah.....
lamanya si dia meninggalkan aku bersendirian di darat...
yang kena berdikari untuk menjaga diri sendiri...
terpaksa mengharungi segala-galanya dengan sendiri...
berat sebenarnya nak menanggung bersendirian ketika si dia tak ada di samping kita...
tapi apa-apa pun bak kata perpatah orang laut...
ONLY THE BEST MAN
CAN GO TO SEA
ONLY THE BEST GIRL
CAN BE WITH THE BEST MEN...
sebab itu aku boleh jadi seorang yang kuat dan tabah...
apa-apa pun mood aku sekarang dah tak sabar-sabar nak menunggu kepulangan orang tercinta...
hati semakin berdebar-debar bila terbayang muka si dia di hadapan...
serius rasa macam teruja gila nak sambut si dia...
tapi tak nak la seronok sangat sebabnya...
takut si dia tak jadi balik pada tarikh yang di tetapkan...
so tak nak la berharap sangat..
walaupun tinggal lagi sebulan lebih je lagi si dia nak balik....

Alhamdullillah 5tahun sudah.. ^_^

Asalamualaikum....
Hope semuanya sihat....
Alhamdullillah 1.4 cukup la usia hubungan aku dengan si dia 5tahun...
bagi aku ia adalah usia yang sangat lama...
sebelum ini aku tak penah lagi menjangkau 5tahun dalam satu hubungan ...
habis kuat hanya 4tahun sahaja itu pun sudah mengenali si dia...
apa-apa pun aku bersyukur kepadaNya kerana Dia masih lagi menguatkan jodoh kami..
walaupun dalam tempoh 5tahun itu macam-macam dugaan yang melanda diri kami dua...
masih lagi kami kuat untuk berlawan habis-habisan demi sebuah hubungan yang kami bina bersama...
tepat sahaja 1.4 pukul 1.17min pagi...
dengan mudahnya setelah mendengar suara si dia dari telefon...
dengan automatik air mata aku kuat mengalir dengan deras...
hanya allah sahaja yang tahu...
terharunya aku bila sedia sanggup menalefon aku pada hari-hari penting kami...
apa-apa pun aku doakan hubungan aku dengan si dia akan kekal hingga akhir hayat...
moga allah mempercepatkan jodoh kami dan mengeratkan hubungan kami...
moga allah panjangkan usia kami...
terima kasih abg sebab sudi hadir dan menemani diri ayang ketika ayang sunyi...
terima kasih abg sebab sudi menjadi putera hati ayg sampai sekarang,,,
terima kasih abg sebab sudi menjaga dan memimpin ayg ke jalan yang benar...
terima kasih abg sebab sanggup melayan kerenah ayg...
terima kasih atas segala-galanya...
ayg sentiasa menyayangi diri abg...
walaupun kita dipisahkan dengan seluas lautan sekali pun...
cinta dan kasih sayang tak akan pernah kurang...
segala-galanya seperti sehalus pasir di pantai cinta dan sayang ayg kat abg...
rindu ayg seluas semester...
ayg janji ayg tak akan tinggalkan abg...
THANKZ SAYANG...

Bezday Girl.... ^_^ 31.3.2012


Asalamualaikum...
Alhamdullillah tepat pada pukul 12.00tghmlm cukup umur aku 21tahun Alhamdullillah....
Bersyukur kepada yang maha Esa kerana masih lagi memberi peluang kepada aku untuk bernafas di atas bumi ini...dan memberi peluang kepada aku untuk mencari rezeki di bumi Nya..
Aku bersyukur kerana Allah masih lagi memanjangkan umur aku,sihat tubuh badan,dan memberi orang-orang yang sentiasa menyayangi diri aku...
tak lupa jugak kepada kedua MAK dan AYAH...
tanpa mereka aku tak dapat hidup dan menikmati dunia ini...
jutaan terima kasih kepada mak ayah sebab telah menjaga aku dari kecik sampai keusia 21tahun ini...
melayan kerenah aku yang terlampau manja....terima kasih MAK AYAH...jasamu akan ku kenang hingga akhir hayat...
ADIK SAYANG KETAT2 MAK AYAH... <3
terima kasih jugak aku nak ucapkan kepada adik dan akak aku....yang tak pernah jemu melayan kerenah aku...dari kecik sampai la dah besar...dan sentiasa menyokong aku dari berlakang...
thankz uallssss....aku tak kn lupa jasa korang...aku sayang ampa dua....mmmuahhhh...
thankz to all facebook frendz....yang sudi wish my bezday dan mendoakan kesejahteraan aku....terima kasih banyak2...atas penghargaan dan ingatan korang terhadap bezday aku...
aku tak akan lupa jasa dan ingtan korang kat aku... ^_^
LOVE UALLZZZZ...
mmmuaaahhhh.. <3