Sebulan jer lagi.... ^_^

Daisypath Vacation tickers

Alhamdullillah...dah masuk 5bulan 4hari dah si dia on board...
ooohhyeahhhh!!!...
tak sabarnya nak tggu si dia balik...
dalam kepala otak ini dah macam-macam dah fikir..
macam-macam nak buat untuk si dia...
pejam celik pejam celik dah 5bulan si dia g sail...
tapi bagi orang lain la pejam celik pejam celik..
tapi bagi aku allah.....
lamanya si dia meninggalkan aku bersendirian di darat...
yang kena berdikari untuk menjaga diri sendiri...
terpaksa mengharungi segala-galanya dengan sendiri...
berat sebenarnya nak menanggung bersendirian ketika si dia tak ada di samping kita...
tapi apa-apa pun bak kata perpatah orang laut...
ONLY THE BEST MAN
CAN GO TO SEA
ONLY THE BEST GIRL
CAN BE WITH THE BEST MEN...
sebab itu aku boleh jadi seorang yang kuat dan tabah...
apa-apa pun mood aku sekarang dah tak sabar-sabar nak menunggu kepulangan orang tercinta...
hati semakin berdebar-debar bila terbayang muka si dia di hadapan...
serius rasa macam teruja gila nak sambut si dia...
tapi tak nak la seronok sangat sebabnya...
takut si dia tak jadi balik pada tarikh yang di tetapkan...
so tak nak la berharap sangat..
walaupun tinggal lagi sebulan lebih je lagi si dia nak balik....

No comments: