Bezday Girl.... ^_^ 31.3.2012


Asalamualaikum...
Alhamdullillah tepat pada pukul 12.00tghmlm cukup umur aku 21tahun Alhamdullillah....
Bersyukur kepada yang maha Esa kerana masih lagi memberi peluang kepada aku untuk bernafas di atas bumi ini...dan memberi peluang kepada aku untuk mencari rezeki di bumi Nya..
Aku bersyukur kerana Allah masih lagi memanjangkan umur aku,sihat tubuh badan,dan memberi orang-orang yang sentiasa menyayangi diri aku...
tak lupa jugak kepada kedua MAK dan AYAH...
tanpa mereka aku tak dapat hidup dan menikmati dunia ini...
jutaan terima kasih kepada mak ayah sebab telah menjaga aku dari kecik sampai keusia 21tahun ini...
melayan kerenah aku yang terlampau manja....terima kasih MAK AYAH...jasamu akan ku kenang hingga akhir hayat...
ADIK SAYANG KETAT2 MAK AYAH... <3
terima kasih jugak aku nak ucapkan kepada adik dan akak aku....yang tak pernah jemu melayan kerenah aku...dari kecik sampai la dah besar...dan sentiasa menyokong aku dari berlakang...
thankz uallssss....aku tak kn lupa jasa korang...aku sayang ampa dua....mmmuahhhh...
thankz to all facebook frendz....yang sudi wish my bezday dan mendoakan kesejahteraan aku....terima kasih banyak2...atas penghargaan dan ingatan korang terhadap bezday aku...
aku tak akan lupa jasa dan ingtan korang kat aku... ^_^
LOVE UALLZZZZ...
mmmuaaahhhh.. <3


No comments: