MY HUBBY SIGN ON..

Haaaaaaaaaaaa!!!!da cerita lagi...myb esok malam hubby akan sign on tapi entah kan jadi entah kan tidak sebab opis hubby suka buat sprise ckit...sampai aku sendiri naik menyampah dgn sprise yang depa buat tu..tadi pagi hubby g opis...so hubby tanya la nak balik boleh ka tak...tiba2 opis kata tak boleh balik kena jugak tggu...so tadi jugak dapat berita kata esok malam myb sign on...huhuhuhu...adakah ianya berita yang betol atau sebaliknya....kita tggu dan lihat ja la betol atau pun tak...kalau betol...aku dah siap sedia untuk ditgglkan selama 6 atau 8bulan...pa2 pun tggu ja la berita esok...sesak nafas rasa...

Mood : MARAH!!!




Mood aku hari ialah marah...aku marah sgt2 kat opis MISC nie...mau taknya buat keja tak penah sistematik langsung...sepatutnya hubby dah sail lama dah..nie asyik bpa kali tunda aku pun dah tak tau dah...nak ja aku aku g mengamuk kat depa buat org mcm tu...aku rasa dah bnyak kali dah hubby turun kl tapi satu pun tak jadi...yang aku geram suruh org turun kl tapi satu kerja pun depa tak buat pa g...ingat dekat kot kl dengan perlis tu...ingt bus yang naik tu bus free ka pa...ingt tak guna duit kot nek bus tu...kalau bg duit tak pa gak nak sruh ulang banyak kali...aku dah bnyak sabar dah dgn opis nie...buat keja tak penah nak buat betol2...sakit jiwa aku...kecian la cki kat org yang duduk jauh nie dah la jauh lepas tu bagi tempat untuk penginapan pun kena kuaq..lain kali book siap2 bpa lama tak da la kena kuaq dari hotel macam tu ja...nie la nasib budak2 baru nak keja...mcm tu ka patut layan orang...kalau buat benda yang sama dekat depa pun mesti depa marah,sakit hati...pk la ckit kebajikan kepada pekerja...jangan la dok ambik sambil lewa ja...suruh p tapi satu berita pun tak bgtau lagi...ari tu pasai visa nie pasai sign on pulak...aduhai mcm2 hal la...bagi la kerjasama dengan orang kerja atas laut nie...hope depa akn berubah untuk kebaikkan orang2 mereka jugak...amin..

I love my DAD



APA YANG ANDA TAK TAHU TENTANG SEORANG AYAH

Mungkin ibu lbh kerap menelefon utk menanyakan keadaan kita setiap hari..Tp tahukah kita, sebenar nya ayah lah yg mengingatkan ibu utk menelefon kita?

Semasa kecil, ibu lah yg lebih sering mendukung kita..Tp tahukah kita bhw sebaik saja ayah pulang bekerja dgn wajah yg letih ayahlah slalu menanyakan apa yg kita lakukan seharian ?

Saat kita sakit@demam, ayah sering membentak "sudah diberitahu! jgn minum ais!".Tp tahukah kamu bahwa ayah sangat risau.??

Ketika kita remaja, kita meminta izin untk keluar malam. Ayah dgn tegas berkata "tidak boleh!"..Sedarkah kita bhw ayah hanya ingin menjaga kita? Krn bagi ayah, kita adlh sesuatu yg sangat berharga.

Saat kita sudah d percayai, ayah pun melonggarkan peraturannya. Maka kita telah melangar kpercayaan nya...Maka ayah lah yg setia menunggu kita di ruang tamu dgn rasa sangat risau..

Setelah kita dewasa,ayah telah mghantar kita ke sekolah@kolej untuk belajar..

Di saat kita memerlukan ini-itu, utk keperluan kuliah kita, ayah hanya mengerutkan dahi.tanpa menolak, beliau memenuhinya..Saat kamu berjaya..Ayah adlh org pertama yg berdiri dan bertepuk tangan untukmu..Ayah akan tersenyum dngan bangga..

Sampai ketika jodoh kita telah datang dan meminta izin untuk mengambil kita dari ayah..Ayah sangat berhati-hati mengizinkan nya..Dan akhirnya..Saat ayah melihat kita duduk di atas plamin bersama pasangan nya..ayahpun tersenyum bahagia..

Apa kita tahu,bhw ayah sempat pergi ke belakang dan menangis?

Ayah menangis krn ayah sangat bahagia..Dan diapun berdoa "Ya Tuhan, tugasku telah selesai dgn baik..Bahagiakan lah putra putri kecilku yg manis bersama pasangannya"..

Setelah itu ayah hanya akan menunggu kedatangan kita brsma cucu-cucunya yg sesekali dtg utk menjenguk..Dengan rambut yg memutih dan badan yg tak lagi kuat untuk menjaga kita..

(sebarkan jika kita sayang kepada ayah kita)

Ɩ♥ѵӗ U ayah ({})♥

* mungkin ramai yang tidak kisah akan kasih sayang seorang ayah ataupun redhanya... saat kita exam, adakah kita akan meminta ayah mendoakan kita. kebanyakannya akan meminta doa seorang ibu.

* sedalam dalam hati ayah, ada perasaan mahu melakukan yang terbaik untuk ahli keluarganya.

* answer me, siapa lelaki terbaik yang pernah hidup dalam hidup kalian? yang sanggup berkorban duit, sanggup melukakan dirinya untuk kalian...♥

Lepas nie....

Lepas nie........
tak da lagi org nak teman aku keluar..
lepas nie...
tak da lagi kawan untuk bermain....
lepas nie...
tak da lagi sahabat yang hendak bersuka ria bersama aku...
lepas nie....
tak da lagi orang nak tumpang aku naik keta...
lepas nie....
tak da lagi orang yang boleh teman aku g jalan2...
lepas nie..
tak da lagi doktr yang nak sruh aku makan ubat...
lepas nie...
tak da lagi hakim yang menjatuhkan hukuman kat aku...
lepas nie...
tak da lagi pakar motivasi dengan aku...
lepas nie...
tak da lagi orang nak nyanyi dgn aku...
lepas nie....
tak da lagi orang nak gila dengan aku...
lepas nie...
tak da lagu orang nak tarik tudung aku...
lepas nie...
tak da lagi orang nak kutuk aku...
lepas nie...
tak da lagi orang nak pujuk aku...
lepas nie...
tak da lagi orang yang nak mengarah aku...
lepas nie...
tak da lagi orang nak telefon aku say "gud nytez sayang"
lepas nie...
tak da lagi orang nak say "luv u...misz u"b4 tido...
lepas nie...
tak da lagi gelak ketawa dari dia...
lepas nie...
tak da lagi orang yang boleh aku bawak g makan2..
lepas nie...
tak da lagi orang yang aku nak belanja makan...
lepas nie..
tak da lagi dengar " sayang nak beli burung boleh??"
lepas nie...
tak da lagi dengar "sayang abang nak bela burung murai"
lepas nie...
tak da lagi dengar rengetan dari dia...
lepas nie...
tak da lagi dengar suara manja dia kalau nak mintak sesuatu..

banyak rasanya kalau nak aku taip di sini....mcm2 lagi lepas nie pa yang tak da lagi...doakan yang terbaikk..amin.. :)

TAK NAK LA HANTAR...

EEEeeerrrmmmmMM.......aku ari tu ada la bercadang nak g hantar hubby g kl n kalau hubby dapat naik kapal nak jugak hantar hubby g airport...tapi aku rasa aku tak putut kot hantar hubby bukan sebab apa...aku rasa aku belum kuat lagi nak hantar hubby...ye la mcm na nak kuat asal tgk muka hubby n dgr sora hubby cakap pun dah nak teyak dah...niekan nak tengok setiap langkah2 hubby lagi nak g...huh!!!tidak lagi aku rasa nak berhadapan dgn semua tu...dan aku rasa aku tak nak bg hubby tgk aku nagis lagi sebab aku tau kalau aku nagis nnt hubby tak kuat...mcm na hubby nak g kejakan...so aku ambik keputusan jgn g...walaupun hati aku nak sangt g antar hubby...tapi apakan daya hati masih lagi tak dapat nak hantar...dan aku masih lagi di awang-awangan..kecian hubby dia dah la nak g keja dah tu aku nak hantar hubby tak kan nak bg hubby tengok tangisan aku...jadi tak bestkan....so aku rasa aku dah ambik keputusan yang baik untuk diri aku dan jugak hubby...hope hubby faham...bukan aku tak nak tapi tak nak hubby tak kuat aje...aku nak hubby tahu aku buat mcm tu atas sebab aku sayang hubby...insyaallah kalau aku kuat nnt untuk menghadapi semuanya aku akn jugak hantar hubby nnt...amin!!!

Alhamdullillah...

Alhamdulillah...bersyukur atas nikmat yang telah diberikan oleh ALLAH kepada hubby...semuanya berjalan dengan lancar walaupun masih dalam keadaan yang kurang baik...tapi ALLAH telah membantu perjalanan hubby untk menuju mencari rezeki di bumi ALLAH nie....walaupun terlewat keluar dari hotel atas faktor kesihatan yang di alami oleh hubby...tetapi ALLAH masih lagi mahu membantunya dari kesesakan...dan akhirnya ALLAH telah permudahkan segala urusan hubby dengan sebuah pejabat...dan hubby jugak telah mendapat orang mudah untuk hubby di temuduga...alhamdulillah bersyukur...dan akhirnya hubby telah berjaya melakukan yang terbaik untuk dirinya..dan bersyukur jugak setelah lama di daratan hubby telah menyelesaikan masalahnya dengan baik,...walaupun sebelum menemui jalan kesenangan masih lagi ada kesusahan yang di terima oleh hubby..dan sekrang hubby telah tenang...untuk terus berjuang dalam alam pekerjaannya..alhamdulillah jugak kerana rezekinya telah tiba untuk hubby mencari rezekinya di lautan biru...walaupun terpisah jauh dari daratan masih kuat untuk berjuang disana...insyaallah dalam masa terdekat ini hubby akan sign on...moga allah mengiringi kehidupan hubby...aku berdoa supaya hubby selamat pergi dan selamat untuk kembali di daratan...amin ya rabbalalamin... :)

Ex fon Tengah2 malam????

 Alamak ex fon tengah2 malam???!!huh sengal...tahu la nak kawen...dah postkan dalam korang punya group mesti ke nak fon lagi???...lepas tu kenpa pilih waktu malm untuk fon si EX nie...kenpa dah tak da siang lagi ke??huh!!!nak marah pun jadi tak terkata dah...patut ke aku marah sedangkan aku tahu dia nak kawen dah...ye aku tahu aku tak putut lagi nak marah sebb dia dah nak kwen tapi.....arghhhhhh!!!dia tetap hak aku n tu la syarat yang telah di tetapkan...sesiapa sekali pun yang fon tidak di benarkan angkat selepas pukul 12tghmlm...tapi sebaliknya....menyampah aku...mau ja aku hempuk kepala atas meja stdy aku time tu...dah si EX nie fon tak kawan2 yang lain 2???time 2 si EX nie fon tak kwn yang duduk satu bilik time tu???kan dah semua ada satu tanda tnya...malas la nak prasangka buruk kat org...nak kata jelezzz...myb little bit sapa tak jelez...EX kot!!!entah la whatever...

Alamak hubby jatuh sakit!!

Aduhai risau dibuat setelah dapat tahu kata hubby jath sakit tika aku tiada di sisi dia...aduhai kenpa la nak jatuh sakit time aku jauh dari hubby...uhuhuhuhuhuh...rasa mcm nak teyak pun ada gak,geram pun ada gak sebab tak dapat jaga hubby waktu dia sakit...mmg b4 nie dia ngadu kata hubby sakit dah kat aku..tapi mls nak bersuara sbb mls ckit cakap dgn dia...nnt ada ja jawapan hubby nak bg....so kena la diamkan diri...tiba2 bila dalam perjalanan nak g kl...dia lagi bertambah2 sakit...nek kecemas gak la aku time tu...dah smpai kl pun masih tak lega lagi...tapi semakin bertambah pulak sakit yang hubby kena tanggung.....nak ja aku ambik alih tempat hubby time mcm tu...biar aja aku yang tanggung sakit hubby...tu pun kalau boleh...uhuhuhuhu..sampai muntah2 la....cian hubby...dah la sorang2 kat kl...nak tlong pun jauh....boleh tolong melalui fon aje la...pesan yang nu yang nie ja kat dia...ermmmm...pa la nasib hubby...tak la hubby sabar la dengan dugaan Allah bagi kat hambanya...Allah bg penyakit sbb nak hapuskan dosa2 hubby...so sabar ya sayang....ayg doakn abg cepat2 sembuh ok : ) amin....

terasa macam berabad tak jumpa.....

walaupun rasa baru ja lagi aku di tgglkan oleh hubby tapi rindu aku semakin menebal...aduhai mengapa la semua harus terjadi...ya mmg aku bersyukur atas pa yang berlaku tapi hati aku dan perasaan aku terhadap hubby, aku tak dapat nak sembunyi...kerinduan aku semakin hari semakin menebal...aku rasa hubby dah tggl aku berabad lamanya...padahal baru semlam ja aku dgn dia berpisah...ooohhh!!berat rasanya menanggung kerinduan yang semakin memuncak.....rindu mengapa kau hadir dalam jiwa aku ketika hubby tiada disisi..perit rasa hati aku untuk menerima dugaan nie...rindu kau telah menyeksa batinku .pergi la rindu dari hidupku kau singgah la ketika kau rasa patut kau singgah...jgnlah kau hadir selalu tangkai hatiku...aku tidak mampu untuk menanggungnya seorang diri...aku tidak lagi sekuat dahulu tika hubby masih di sisiku..aarrrrrggggghhhhh!!!!aku rindu kat hubby....rindu sangat2....sampai tak terhingga...rindu yang boleh di bawa sampai ke mimpi...hubby balik la...rindu sangat2 dah nie...

sayang balik la...
ayang rindu abg...
rindu sangt2...
bagai berabad qta tak jumpa...
:'(

15.10.2011...

Asalamualaikum...entah la petang nie aku rasa aku nak luahkan semua apa yang aku pendam dalam diri dan hati aku start dari 10.10.2011 lagi smpai la ke tarikh 15.10.2011....tarikh aku tak nak dia hadir...tapi apa kuasa aku untuk aku meghalang tarikh tu hadir...bertapa berat rasa hati aku nak melalui semua yang bakal akan barlaku pada tarikh tersebut...hanya Allah saja yang mengetahui pa yang aku rasa...tapi apa akan daya semua nie ketentuan Allah kepada hambanya...15.10.2011 adalah hari terakhir aku dan hubby untuk berjumpa...pada mulanya hubby nak datang rumah untuk jumpa mak aku..tapi aku halang sebab aku nak jumpa hubby dulu b4 hubby jumpa mak...ok fine hubby setuju dgn keputusan aku...kami jnji nak kuar dlm kol 5ptg..jadi tak pa la hubby nak g bank dulu nak g cucuk duit kemudia qta jumpa kat tempat biasa la...dah tepat kol 5 lebih2 ckit aku pun keluar dgn kereta...g ambik hubby kat tempat biasa kami jumpa selama 4tahun nie...hubby kata dia nak g kat cnie untuk makan..
aku dengan pantas drive la kita untuk g ke tempat tu..mcm biasa dah sampai kami terus masuk n oder..kami makan pa biar la rahsia....ehhehehe..lepas ja kami abih makan kami cepat balik...sebab nak spend time untuk kali terakhir takut nnt tak dapat nak jumpa lagi tggu taun depan pulak la kami jumpa balik...dah smpai ja kat tempat biasa kami lepak..hubby cakap "kita trun duduk kat tempat qta nak"...dalam hati aku rasa nak mengis sangat2....tapi aku ingt dah niat aku b4 aku melangkah kaki aku keluar dari rumah aku tak nak nagis...so aku kuatkan hati aku jgn menagis depan hubby...kami pun duduk2 mcm2 hubby pesan kat aku...time hubby pesan  mcm2 kat aku...aku cakap "abg balik kan abg kata abg g seminggu ja"time tu air mata aku dah nak jatuh dah kat pp tapi aku tahn lagi..dah smpai aku rasa aku tak selesa dudk kat luar terus aku cakap kt hubby "jom abg qta masuk dlam keta panas la"...dah masuk dlam keta...start ja hubby cakap " abg sayang ayg..ayg tggu abg na"aku dah start menagis...beria2 aku menagis...hubby pun nagis...cian hubby merah mata dia..aku tolong kesat air mata yang mengalir kat pipi hubby dan aku cakap kat hubby "ayg akan tggu abg kat cnie,ingat ayg na..ayg rindu abg..ayg pun sayang abg"owh lagi galak aku dgn hubby menitiskan air mata kami dua...aduhai..terasa sayu pulak rasa..mcm2 hubby pesan dan aku jugak pesan mcm2 kat hubby..myb kami lama tak penah renggang myb payah untuk kami dua melepaskan pergi..b4 balik aku slam hubby untuk kali terakhir sbb aku takut aku tak sempat nak turun kl antar dia g airport..so salam siap2 dan aku bg pesanan yang terakhir kat hubby..salam yang terakhir hubby pulak kata "jaga diri abg sayang ayg,rindu ayg" lagi deras air mata aku mengalir..tgn aku masih lagi kuat pegang tangan hubby seolah2 payah untuk berpisah..tapi apa kan daya semuanya tersurat bahawa dia perlu pergi bekerja untuk mencari rezeki demi msa depan dia jugak kelak..





Abang..ayang sayang abg..ayang rindu abang...
abg balik cepat na...
abang jaga makan minum pakai abg tau lepas nie ayang dah tak ley nak tlong jaga dah...
jaga sembahyang abg..
jangan nakal2...
ingat ayang kat darat nie..
kalau rindu ayang peluk pillow L.O.V.E..
ayg sentiasa menggu kepulangan abg..
maafkan ayang takut tak sempat antar abg g airport...
jaga diri ya sayang...
bawak balik 143 untuk ayang...
143 abg akan ayang jaga sebaik yang mungkin..
AYANG SAYANG ABANG!!!!
MUAHHHHH!!!
LUV U..
MISS U...
:)

syoknyaaaaaaaaa!!!




Haiiiiii....semua salam 1 malaysia ...heheheheh...semangat pulak aku..hehehehhe...pa pun aku nak kongsi kan cerita aku kat cnie....12.10.2011 bersamaan hari rabu aku dgn hubby ada la buat rancangan nak g cari barang dan g jalan2 kat jitra dalam masa yang sama nak g tgk wayang jugak la...heheheheh...kami keluar pun dah pukul bpa dah dah lewat dah la...dalam kol 12 mcm tu la...kalau ikut kan program yang telah di aturkan oleh hubby dia ajak kuaq dalam kol 11 tapi keja dia banyak tak siap lagi kat dalam kangar nie so hubby kena la habis kan keja hubby dulu sbb takut nnt tak dan pulak nak buat semua keja tu keesokkan harinya pulak...tapi tak pa rancangan kami tetap dijalankan jugak walaupun lambat..kami g jitra nie ikut jalan bawah...maksd dia kami ikut jalan kodiang..jalan kodiang nie lebih dekat ckit la dari ikut kot changloon...dalam perjalan nak g tu masing2 dah lapar so benti jap makan kat pansebor kodiang yang popular tu...banyak org kata sedap so tak salah aku dan hubby try kan...tapi hubby nie mmg penah rasa dah kat c2 hanya aku sorang ja yang first time g kat c2...so aku tggu pa lagi dgn cepat dan pantasnya aku memesan la pasbor satu!!!!hahahahaha....dgn air limau ais...hubby pulak pesan mee kuah dgn sirap limau kot...uhuhuhuh...aku pun tak dgr dia ckp sbb aku ralit..hahahahahah,...bila sampai ja pesanan yang kami pesan tadi tggu pa lagi aku dgn hubby pun melantak la..hahahaha...pakat kongsi la mkanan sesama....bukan pa kongsi tu sebab nak mengeratkan lagi silaturrahim sesama islm la katakan...hahahahaha... :P
dah abih ja makan kami pun teruskan perjalanan kami untuk sampai ke destinasi terusnya iaitu jitra mall...sampai pun dah kol 1 dah so kami ambik keputusan tgk wayang dulu la.../tapi memandangkan tak da cerita pa pukul satu kami tukar la plan g cari barang2 hubby dulu untuk di bawak ke kl dan setrusnya la...
beli barang pun kat 
je alah kat cnie beli barang mandian ja...yang lain balik beli kat perlis je n padang besar..
abih je beli barang kat guardian...terus naik atas g sembahyang zohor,..sebab wayang kol 2.05 so sempat la untuk kitaorang menunaikan kewajiban dulukan....abih ja sembahyang terus qta beli tiket trus je masuk....
kami tengok cerita nie je..

dalam panggung tu hanya 4orang aje...aku dgn hubby dan da lagi sepasang kat atas sebelah kanan kami...kami duduk kat sebelah kiri tengah2...pergh...!!!rasa panggung tu bapak kitaorang punya la..hahahahah..kitaorang nak g tu nak tgk cerita nie sebenarnya

tapi kol 3.55 so lambat sgt...tak jadi la tu yang tukar tgk cerita lain tu...cerita bini2 ku gangster best la jugak lawak ja...tapi hubby ttak suka sbb dia kata jalan cerita tak best tapi untuk komedi dia suka ..hahahah..payah bawak pengkritik g nie..hahahah...
dah abih ja tgk wyang kami terus balik perlis sebab bnyak benda lagi kami kena uruskan kat perlis...cewah!!!mcm orang bekerjaya pulak kan..hahaha....kami pun turun la kat arau sebab hubby nak g al-ikhsan...so tak pa la...masuk la arau..lepas tu dah smpai al-ikhsan tu tak da nak beli pa pun kuar pulak terus bincang nak g makan kat 
makan kat kangar ok walaupun KFC da jugak kat arau usaha nak g yang jauh kat kangar..tak pa la drive la g kangar pulak...hubby pulak cakap kata nak g KFC lama ok drive g pulak KFC lama...aduhai bnyak pulak cekadak hubby nie..sampai ja kat KFC lama aku terus masuk untuk buat pesanan..bila sampai ja giliran aku..aku pun mula buat pesanan kat akak tu..


dengan air pepsi...hehehehhehe...kami pun makan la kat atas...abih ja makan terus balik umah...penat rasa jalan2...tapi tak pa penat bersama hubby ok la tu kan...hehehhehe...galak!!...




tq sayang..

Nyam...nyam ..nyam....


Hahhahahahahhahahahahahahahah....bolehkan aku nak gelak jahat ckit...hehehehheheh...mau taknya semua benda aku nak makan hubby dah laksanakan dah...ahahahahahah...cian hubby...tak pa la hubby kan dah nak sign on dah kan so tak slhkan kalau sekali sekala belanja makan....ok ari tu aku g huski makan pizza....dan ari nie aku g mai cafe makan pulak steamboat....pergh!!!!mmg terbaik r....sedap gila sampai kami dua berpeluh2 makan steamboat...hahahahhaha...punya la sedap gila....minum aku minum coke dan hubby laicikang....mmg puas hati...sapa2 nak mai perlis boleh la cuba 2 tempat nie mmg puas hati dan tak mahal pun..murah aje.....makan dua org pun dah merangka dah tau sebab banyak gila....jenuh telan kami dua...dah la pedas...dgn peluh g makan....waaaaaaaaaaa....tapi mmg nikmat gila dapat makan...dah dekat2 nak abih tu mula nak pakat tolak...sebab masing2 dah kenyang gila...mula2 kami dua bising gak la sbb ckit tapi last2 makan2 aduhai kenyang gila....aku ja la kenyang tak tau la hubby kenyang ke tak sebab perut dia mcm tong...hahahahahah...nek gerun aku tengok hubby makan...maaf la yek makan tak ade control2 ayu ok...makan bersepah meja kami dua dgn cili jath...kuah tumpah...kulit udang lagi kami sepahkan atas meja...hahahaahha..teruk kan...tak de nak malu2 mcm pompuan lain yek...tak da lagi...hahahahha...almaklum la selalu kan kalau kuaq dgn bf sendiri kan kalau nak makan mesti control2 ayukan....sebab malu...nie tak ye...sental makan n pelehap mcm org tak penah makan setahu ok...ahahhahahaha....siap ceduk sudu terus dlm periuk nak abih kuah hirup ok..hahahahahha...punya la muka tak tau malu....ada aku kisah semua tu...teruk kan...makan bersila ok atas bangku...hahahha...hidup tak da control2 bab makan ok...silap besar kalau control bab makan rugi2...aku rasa org lain tak buat kot mcm tu sebab takut hubby masing2 kata...hahahahahah....time tu la baru qta tau dia dapat tak terima kita...best2....mcm kat kem pulak sebab masak sendirikan syokkkkk!!!!kena g lagi la...hahahahahah...lagi pun puas hati sebab sedapkan...pa2 pun nak ucap tq kat my hubby sebab belanja dan memenuhi keinginan aku selama nie...tq sayang... :)



nie untuk hubby...
MMMMMmmmuuuuUUUaaaaAAAaHHHhhhh!!!!
:P

Facial Time...yeeepppy..!!!




Hai...semua selamat malam dan salam satu malaysia....hahahhahhaha...tiba la saatnya aku akan menceloteh di blog aku nie..hehehehe...blog kali nie aku nak ceta tentang facial...aku dah ada hobi baru...asal aku stress ja aku mesti nak g spa...pergh!!!spa kot..hahahahah..teruja seketika...ye la kalau dulu org ckap nak g spa....hanya org kaya2 ja ley g spa...tapi sekrang semua org dah ley g spa...4.10.2011 aku dah stress dah stdy sampai separuh mati nie...tiba2 aku rasa aduhai stressnya kepala otak aku nie...dah tu tnggu pa lagi aku pun dah tak pk panjang g...siap2 terus nak kuaq la....nak kuaq g mna lagi kan spa tempat yang selalu kalau aku stress mesti aku nak g ctu...hahahhahha....hebat dah aku...aku rasa kalau org lain kalau stress mesti nak g shopping,mkn,lepak,mcm2 lagi la...ye b4 nie tu la habit aku tapi sekrang aku dah jumpa yang baru dan yang lain semua aku tggl...sekrang spa la tempat aku nak hilangkan stress aku nie...hahahahahah...dah aku kuaq aku terus menuju terus ke spa o'lynn....hahahahah...spa nie la yang bnyak berkhidmat untuk aku...mcm2 aku dah try urut badan dah...mandi buih dah segala2 mndi la aku dah buat...facial semua aku dah buat...jadi kali nie aku g buat facial je...aku tak mndi pun...sbb aku takut my hubby tggu lama so buat facial je la...dah smpai je kat spa aku masuk2 rehat jap b4 buat facial....mcm biasa la rehat menyembang bagai nak rak dulu..hahahhaha...tu yang jadi lama ckit...heheheh...normal la kalau pompuan kan...dah abih sembang makteh pun dah strt la nak buat facial kat aku....b4 tu MAKTEH yang aku maksdkan tu adalah akak yang kat spa tu la yang nak buat facial kat atas diri aku nie...memandangkan dah kenal lama dia suruh aku pggl dia MAKTEH...tak da pertalian darah pun sebenarnya...hehehehe...custemor tetap la katakan...sampai dia tahu la kalau aku g ja mesti makteh kata "ha nie mesti stress nie"hehehehe...org pun dah tahu dah tujuan aku...hari tu aku g tau mak teh yang aku nak buat facial ape2 aje...mesti pelik kan facial pa yang ape2 aje 2???sebenarnya qta boleh pilih nak tambah pa untuk facial tu...kali nie aku pilih nak tambah vitamin c dan anti kuman...dah siap sedia mula la facial aku...mmg best sapa2 yang tak penah g lagi spa sangt di alu2 kan g la spa..mmg best dan sangat menenangkan jiwa..hahahahaha...mmg puas hati la sampai aku tertido la time mak teh buat facial kat aku..hahahahha...semmpat lagi ok....hahahahah..lama gak la aku buat facial dalam pukul 6 lebih gak la baru abih facial aku...bangun ja dari tido aduhai aku rasa ringan ja muka...otak pun aku dah tak berat mmg best gila2...abih je facial aku terus la g jumpa hubby n terus g mkan..hahahahaha...cian hubby...korang kalau nak bawak laki sebagi teman korang pastikan korang letak diaorang ditempat yang betol...macam aku2 letak dia kat cc tu pun nasib baik dia ada keje nak buat..hehehhe...tak da la dioarang nie bising..hehheheheh..



aku rasa seronok sangat dengan hobi aku sekarang..
I LOVE SPA..ehhehehe..
muah!!!!

Balqis.... :'(

Balqis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kenapa awk kejam...kenpa awk rampas hubby saya...apa hak awak untuk ambik  hubby saya....sampai hati awak ambik dia dari tgn saya...awk telah buatkan saya kalah dengan awk balqis...sungguh tak saya sangka dalam diam awak ada jugak hati dgn hubby....apa dosa saya balqis yang awk rampas hubby dari gengaman saya..balqis........pa pun yang bakal terjadi di antara saya dan hubby...saya harap awak jaga hubby dengan sebaik yang mungkin....saya rela melepaskan hubby di tgn awk...tapi awak berjanji la dgn saya yang awk akan jaga hubby mcm na saya jga hubby....mcm na saya sayang hubby mcm tu jugak saya nak awak sayang hubby saya...berikan lah hubby kesenang dengan awk dan berikan kegembiraan kepada hubby...jaga la makan dan pakai dia mcm na saya jaga pakai minum dan makan hubby jugak...sungguh berat rasa hati saya nak lepaskan hubby ke tgn awak tapi apa kan daya saya...saya tak mempunyai kuasa besar untuk mengatakan tidak...walaupun saya anggap awak adalah perampas dlm hidup saya tapi saya tetap merelakan hubby ikut awak kemna saja yang awk pergi..janji lah kepada saya yang awak akan jaga hubby sebaik yang mungkin....jika ini adalah satu takdir yang allah tentukan untuk saya,saya tetap akan terima dgn hati yang tabah dan terbuka untk hubby mencari rezeki bersama awak..kalau iti yang telah di jodohkan oleh allah terhadap saya....balqis...saya percayakan awak...awk jga la hubby ye baik2...dan jika awak dan hubby nak pulang2 kan la hubby dgn selamat dan baik2 aja ye....





ABG AYANG SAYANG ABG...
JIKA INI LA KESUDAHAN DIA AYANG RELA...
HARAP KEHIDUPAN QTA SELEPAS NIE AKAN LEBIH BAHAGIA..
SETELAH SEKIAN LAMA DIA MENUNGGU..
JAUH BERIBU BATU DAN JARAK TELAH MEMISAHKAN QTA...
SAYANG,CINTA,RINDU TAK PENAH PUDAR DLM HATI AYANG..
KESETIAAN AYANG TERHADAP ABG AKAN AYANG JAGA..
LOVE U SAYANG!!!!